0
Ремонт техніки Apple

Інструкція як полагодити App Store

12 січня 2018
корисне
493

   На жаль, навіть магазин додатків Apple не завжди здатний працювати стабільно. Найчастіше, проблема криється в самому пристрої, ніж в серверах компанії.
 
1. Перевірте інтернет-з'єднання
 
Це необхідно зробити в першу чергу. Активна іконка Wi-Fi, 3G, LTE ще нічого не означає, мережа може банально «затупити».
 
Рішення: відкрийте в браузері Safari будь-яку веб-сторінку.
 
2. Перевірте стан серверів Apple
 
Іноді буває так, що сервера Apple дають збої, що призводить до відключення деяких сервісів, включаючи App Store.
 
Рішення: перевірте безпосередньо стан системи.
 
3. Повторіть оновлення
 
Як би це дивно не звучало, але повторне натискання кнопки Оновити може виправити ситуацію.
 
Рішення: перейдіть в App Store -> Оновлення. Вимкніть завантаження оновлення і повторіть заново. І так кілька разів. Часто це вирішує проблеми із завантаженням апдейтів і працездатністю всього App Store.
 
4. Перевірте дату і час
 
Якщо дата і час не збігаються з вашим часовим поясом, можливі проблеми з підключенням до серверів Apple. Проблема рідкісна, але про неї не варто забувати.
 
Рішення: переходимо в Настройки -> Основні -> Дата і час. Включаємо тумблер Автоматично.
 
5. Зупиніть завантаження програми вручну
 
Додаток, що знаходиться в статусі Очікування або Завантаження довгий час, може стати причиною падіння працездатності всього App Store.
 
Рішення: тапніте по завислій іконці для зупинки завантаження. Повторний тап може відновити її і виправити проблеми з роботою оновлень.
 
6. Увімкніть-вимкніть Авіарежим
 
Проблеми з інтернет-з'єднанням можуть виникнути через локальні неполадки Мережі.
 
Рішення: відкрийте Панель управління і двічі натисніть на іконку Авіарежиму (іконка літака).
 
7. Перевірте налаштування
 
Найчастіше буває так, що ви випадково або навмисно відключили оновлення програм в настройках iOS.
 
Рішення: перейдіть в Налаштування -> iTunes Store і App Store. Увімкніть тумблер Оновлення.
 
8. Видаліть дефектний додаток
 
Не завжди тап по іконці програми виправить проблему. Іноді потрібно повне видалення програми і її перезавантаження.
 
Рішення: затисніть проблемну іконку і натисніть на хрестик для видалення програми.
 
Введіть в пошуку Spotlight назва програми, щоб переконатися, що її більше немає. Відкрийте App Store (якщо працює) і виконайте повторне завантаження програми.
 
Якщо іконка так і не пропала, то видаліть програму через Настройки -> Основні -> Сховище. Виберіть програму і видаліть його.
 
9. Увімкніть автозавантаження програм
 
Якщо у вас кілька iOS-пристроїв, почніть завантаження другої програми на пристрої, де працює App Store.
 
Рішення: @ apple.inside відкрийте Налаштування -> iTunes Store і App Store. Увімкніть тумблер Програми.
 
Потім скачайте який-небудь додаток з App Store на другому пристрої, або через додаток iTunes для Mac і Windows.
 
10. Перелогіньтесь в App Store
 
Доступ до даних облікового запису може відбуватися зі змінним успіхом, тому рекомендується провести повторну авторизацію.
 
Рішення: відкрийте App Store і перейдіть на вкладку Збіги. Тапніте за назвою облікового запису і виберіть пункт Вийти.
 
Там же знову авторизуйтесь і спробуйте завантажити програму повторно.
 
11. Оновлення сторінку в App Store
 
Проблеми зі з'єднанням - тільки 50% можливих ситуацій. Іноді сам додаток магазину може «тупити».
 
Рішення: 10 раз поспіль натисніть кнопку неробочої вкладки на нижній панелі. Це може бути Підбірка, Оновлення і так далі.
 
12. Перезавантажте iOS-пристрій
 
Як не дивно, але іноді повне перезавантаження iOS-девайса також може виправити працездатність програми.
 
Рішення: затисніть клавішу Power на 3 секунди, виберіть Вимкнути. Потім заново увімкніть пристрій.
 
13. Підключіться до iTunes
 
Часто проблему з працездатністю App Store можна вирішити, підключивши пристрій до комп'ютера.
 
Рішення: підключіть iOS-девайс до ПК або ноутбука з запущеним додатком iTunes.
 
Переконайтеся, що ваш Apple ID авторизований в програмі. Виберіть пункт Синхронізація. Дочекайтеся її закінчення.
 
14. Виконайте повне скидання
 
Якщо перераховані вище методи вам не допомогли, залишається останній варіант реанімувати роботу App Store - повне скидання пристрою.
 
Рішення: тут два етапи. Перший - Скидання налаштувань мережі. Перейдіть в Настройки -> Скидання. Виберіть Скинути налаштування мережі.
 
Якщо це не допомогло, тоді залишається повне скидання пристрою. Перебуваючи в тому ж розділі і створивши резервну копію iOS-девайса, виберіть Скинути всі налаштування.
 
15. Переустановіть прошивку
 
Останньою надією залишається повне перевстановлення прошивки iOS. Для цього доведеться перейти в режим DFU.
 
Рішення: створюємо резервну копію iOS-пристрої (з неї ми будемо відновлювати програми і їх дані). Підключіть гаджет до комп'ютера, запустіть iTunes.
 
Затисніть клавішу Power і Home одночасно. Утримуйте протягом 10 секунд. Чекайте перезавантаження до появи логотипу Apple.
 
Коли на екрані з'явиться яблуко, відпустіть тільки кнопку Power.
 
З'явиться логотип iTunes з кабелем. Як тільки iTunes напише, що iOS-пристрій перебуває в режимі відновлення, натисніть на спливаючому вікні кнопку Відновити.
 
Розпочнеться автоматичне завантаження останньої актуальної прошивки і її перевстановлення.